27 noviembre 2005

Cant a una gran amiga

Des de la distant llum del sud
rebo encara el teu calor,
com quan fa temps em parlaves,
m'abraçaves, em somreies

Un cop l'any et torno a veure
potser és la imaginació
però mai he vist noia tan maca
com ho ets tu, diuen mons ulls

Si hagués d'escollir un sol dia
d'entre els de la meva vida
sens cap dubte aquest seria
un dels que he viscut amb tu

A tu que brilles en la nit,
que il·lumines els meus ulls
torna'm altre cop el somriure
que em vas robar junt amb el cor

1 Comments:

At 22 diciembre, 2005 14:57, Anonymous Anónimo said...

La rítmica és bona però, pel meu gust, falten rimes... En alguns moment hauries de fer rimar (encara que sigui assonant) per donar més força a l'entonació. Per la resta crec que estan bé.

 

Publicar un comentario

<< Home